OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, August 14, 2012

Dari Milan Ke Maran

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Novel kali hasil nukilan Norhayati Berahim. Tajuk Dari Milan ke Maran.

Agak banyak jugaklah watak kat dalam citer ni. Pastu ada diselitkan faktor politik. Aku tak minat politik. So setiap kali ada citer pasal politik aku skip. ye aku skip. me don't like it.

Jalan citer dia cam meleret-leret sket....buku tebal sangat. Hampir 1030 pages. Buntang mata mak jemah nak baca.

(@@,)

Tu pun kebanyakan page aku scan je. Bukan photostate. Huhuhuhu. Tak mampu nak photostate. Mau makan bulan kalau nak buat begitu.

Hew hew hew (sales assistant Avon suka hantar message cenggini kat aku)

Citer pasal Ismail dan Sharmin. Kisah cinta. Tapi hampir separuh cerita baru wujud nya percintaan antara Ismail dan Sharmin. Penat dowh baca.....

Kalau korang peminat tegar Norhayati Berahim, aku rasa takde masalah kot. Aku bukan peminat tegar dia. Maaf.

Harga RM 32.90 je.

ok lah nak tengok ada lagi tak buku yang best-best kat dalam opis daku yang tersayang ni. hehehehe.

Daaaa-

2 comments:

  1. salam kenal,

    kalau PM mmg tak terbaca la buku setebal tuh...huhu

    ReplyDelete
  2. as-salam.
    selamat berkenalan (^^,)
    hehehehe...

    ReplyDelete