OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, August 13, 2012

Rajin no-

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Kat radio dah pasang lagu raye. Umah aku pun . . . gara-gara budak berdua kesayangan hamba tu la. Ibu nak lagu taya nak lagu taya.

Yo! anak-anak beta pelat T.

=__=

Rajin mak jemah jahit langsir.

Takde maknanya weyh. Kalau tak rosak mesin jahit mak mertua aku. Memang takde nya aku nak polish skill aku yang satu itew. Mau skill itu tersimpan dan terkedap didalam otak kiri aku. Gagagaga.



Elleh. Setakat jahit langsir lurus leh le. Takde la skill sangat. Jahit langsir je aku LULUS. Nanti nak try buat baju kurung. Gagagaga.

Belom cukup hebat lagi. Maaf.

Hasil?

Lupa nak snap. Hahahaha. Terus rasa cam pentipu je kan? Hahahahaha. Saiko-

Ok. bai-

No comments:

Post a Comment