OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, August 1, 2011

Dua Puluh Lapan Julai hingga Tiga Puluh Satu Julai!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Camner posa arini? dah plan nak buka apa? aku ngan Umi aku dah plan takmo buka makan nasi. nak makan makanan selain dari nasi. Harus diet okeyh! Berat aku? Mencanak naik ke 50kg. Diulang 50kg. Gara-gara nafsu buas aku sendirik! Nyampah tau.

Hari Khamis ritu, Malaysia VS Singapura. Sedikit kehampaan disitu. Malaysia tak dapat meneruskan perjuangan ke Peringkat ketiga. Takpelah mungkin bukan rezeki Malaysia. Walaupun ini perlawanan kali ke-11. Ho ho ho. Aku rasa masalah skuad Harimau Malaya ialah strategi dan teamwork. Kita sendiri boleh nampak macam mana skuad Singapura punya teamwork. Tak payah la aku bebel kat sini. Bukan ada sape-sape pun nak baca dan amek tau. Ini cuma bebelan aku sahaja.

Walaupun begitu, Congratulations for Singaporean Team because you all guys the best ACTOR for that night. And Big Thank you to Malaysian Team because you all guys did a very good job.

Especially Khairul Fahmi Che Mat, I think you are the best player for that night. To Khairul Fahmi Che Mat, please do settle all your problems with Elia. Please do settle it in Malaysian way yang penuh dengan sopan santun dan berbudi bahasa. Okay!

Hujung minggu aku ditemani oleh keluarga tersayang. Hari Sabtu aku ngan Umi masak Bihun Sup untuk keluarga tersayang. Hari Ahad pulak, Abah aku pulak masak Rendang Campur. Layanzz.

p/s: nanti aku update aku tengok movie apa Hari Sabtu aritu.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment