OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, August 26, 2011

Salam Lebaran!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Memandangkan aku akan bercuti seminggu sempena menyambut Syawal. Maka, belog aku pun akan bercuti jugak selama seminggu. Bersawanglah jawabnya. . . .

Sempena Bulan Syawal yang bakal tiba, aku dan family mengucapkan Salam Lebaran dan Mohon Maaf Zahir dan Batin kepada pembaca-pembaca setia ku. Mohon halal makan dan minum. Mohon sejuta kemaafan kepada semua sepanjang penghasilan dan penulisan belog aku nih jika bahasa yang aku gunakan dalam belog ini sedikit kasar.

Semoga lebaran ini, kita bergembira sambil mencatatkan memori-memori bahagia di samping orang tersayang. Kepada pemandu-pemandu di luar sana, pandulah kenderaan anda dengan berhati-hati. Ingat orang tersayang!. Especially to my Encik Usben, pandu hati-hati ye sayang malam nanti. Sebab you are carrying orang yang paling kamu sayang!



Okay, chau chin chau!

p/s: raya, raya jugak. . . .korang dah bayar zakat?


ADIOS!

No comments:

Post a Comment