OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, August 2, 2011

1095 days!

Assalamualaikum, semua ;)



Hai, korang!. 
Pejam celik pejam celik mata aku ni haaa, 
tak sangka tiga tahun aku ngan Encik Usben 
da idop sama dan tido sama. 
Ho ho ho. 
Tiga tahun dua anak. 
Kalau enam tahun ada empat anak tak? 
wakakakaka

Pagi-pagi tadi aku dah wish kat Encik Usben
. . . .
dan 
sekarang tengah tunggu Encik Usben wish kat aku pulak. 
Ha ha ha. . .
boleh ke macam tu?

Aku berdoa semoga kasih sayang 
dan 
jodoh kami panjang hingga akhir hayat. 
Semoga Allah memberikan kami rezeki lagi banyak. 
Namun, 
aku bersyukur kerana Allah memberikan aku Encik Usben yang penyayang dan baik hati. 
Tu je ke? ? ? ada la lagi
malas aku nak type banyak-banyak. 
Tak kuasa.

tu je lah entri untuk arini. 
Nanti, bila aku lapang
. . . .
aku update la lagi yea. 
Okay, bye.

saje tulis entri ni guna font besar. . . .sengals!

p/s: semalam buka Bihun Goreng, Murtabak, Air Laici dan Air Teh 'O' Panas.


ADIOS!

No comments:

Post a Comment