OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, March 30, 2011

mesti mau!

mesti mau...bukan TWISTIES okey!
'dia' lagi sedap daripada TWISTIES
 sudah sampai si'dia'...
dah dua kali aku bersama si'dia'
 hehehehhe...
first time...budak ni banje...

 
pastu...
orang ni plak banje....


family aku panggil BUAH BUSUK
pe lagi kalau bukan DURIAN
sesetengah orang memang tak boleh nak makan DURIAN..
kata mereka buah ni BUSUK...
kalau mat saleh plak...ada yang kata macam bau pampers baby...
bau durian lagi sedap kot banding ngan bau pampers...
ada yang kata bau DURIAN tu macam bau lori sampah langgar SKUNK...
ape daaaa....
tak kisahla korang kata buah ni buah macam apa pun...
yang pasti aku ngan famili aku memang layan buah ni...
lalalalalalala~
tapi tu lah, buah ni ada gak kekurangan dia....
kalau makan banyak-banyak KEPANASAN le lepas tu....
lepas tu SENDAWA pun baru deroyan
bukan setakat SENDAWA...you all's nyer URINE pun bau DURIAN
hahahahahaha!

sedap wooo...sampai menjilat jari. Lagi sedap dari KFC- hahahahahaha

ADIOS!

p/s: safiyyah suda makan durian...layanzzz!