OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, March 18, 2011

Cik Safiyyah Zaharah

dah lama tak citer pasal budak kecik neyh.....


dia da 22 bulan

ritu last timbang berat dia 9kg

tinggi dia plak .... 86cm kot-

tak tau la bile berat badan budak ni nak naik....haiihh-

sekarang ni dia da pandai cakap 3 perkataan...sangat teruja okeyh!

sentences yang selalu dia cakap.....
kalau 3 word

ma nak cik - ibu nak nasi
ma nak apin - ibu nak tengok upin ipin
ma nak kut - ibu nak biskut @ ibu nak ikut
ma nak andi - ibu nak mandi
ma nak cucu - ibu nak susu
ma nak yesh - ibu nak air

sentences yang selalu dia cakap....
kalau 2 word

ma chjom - ibu jom
ma ayak - ibu berak

sentences yang selalu dia cakap....
kalau 1 word

banyak da...tak terkira...tu blom masuk lagi dengan bahasa dia..huhuhuhu

syukur sangat-sangat dia leh cakap 
dan 
memudahkan aku berinteraksi ngan dier....
kalau cam korang nak ajar anak korang bercakap...
ajar masa waktu mandi ngan waktu nak masuk tido... 
InsyaAllah diorang leh dapat tangkap...
cuba la-

p/s: apa yang pasti dia masih payah nak sebut perkataan ibu...mesti jadi apu dan yang mudah dia panggil aku ma je...walaweyh!