OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, March 2, 2011

M.C

Hampir SEMINGGU aku MC
dan seminggu jugak aku tak berblogging...huhuhhu
Gara-gara KAKI aku sakit
sangat TENSION biler sakit kaki
Alhamdulillah, arini da kering dan hampir pulih

Aku dapat MC dari ari Rabu sampaile ari Jumaat..
Pastu ari Isnin pun sambung MC lagi sbb kaki aku cam tak OK lagi...
Biler da jumpa doc Klinik Swasta baru le aku tau yang aku ni kene STRESS ECZIMA
G doc Klinik Kerajaan diorang kata aku kene fungus...dem!

Doc Klinik Kerajaan bagi aku antibiotik...konon nak matikan kuman fungus...
last2 makin terok aku jadi...pastu anak aku pun skali dapat hasil dari antibiotik tu...
anak aku kene RUAM PANAS..haaiihhh-
pasni kalau g jumpa doc kene cakap yang aku ni BF lagi...
salah aku sebab tak bagitau Doc yang aku ni BF...
tak sangka plak Antibiotik ni leh ada effect kat anak aku...cian cik bobot.

pasni kene hati-hati dalam pengambilan ubat-ubatan...(^^,)