OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, March 24, 2011

cuci-cuci

masa zaman sekolah aku pakai ni .... CLEAN & CLEAR



lepas tu biler masuk U aku pakai ni ...DOVE

tapi aku pakai DOVE ni kejap je...sebab muka aku jadi penuh berminyak...kalau leh perah, aku rasa leh wat minyak masak kot...

disebabkan terlalu berminyak...aku tukar kepada ini....POND'S

masa tukar facial wash ni...orang tak pernah tegur aku, dah mula tegur aku...trus rasa cam dalam iklan PONDS....yang ada zizan nin ngan melissa maureen (aku cari kat youtube xjumpe plaks)

biler da start keje dan umur pun da masuk 25....aku tukar pada pencuci muka ini....OLAY

dan sampai sekarang aku masih lagi menggunakan OLAY...sangat sesuai ngan muka aku...kurang berminyak dan bestla...harga pun tak mahal sangat...harga biase pencuci muka...kalau tak salah RM10.90 kot...dah lupa harga sebab kalau beli main capai je...huhuhuhu

part paling best, mak aku pun join pakai skali...hahahahaha

mak korang ada ke share pencuci muka...mesti takde...aku bangga la...sebab biler abes...kadang mak aku beli...aku tak yah beli...JIMAT! lalalalalalala


1 comment:

  1. haha.. aku serasi ngan produk safi ajer la.. pas salin kang nk try safi rania gold.. bleh? :P

    ReplyDelete