OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, March 14, 2011

6 bulan

Ari khamis 10/03/2011 :  Cik Bobot dah 6 bulan. Dia da pandai meniarap. Sesetengah orang kata lambat jugak dia meniarap. Aku tak kisah...janji dia da meniarap. Sesi pembelajaran bergantung kepada kanak-kanak tersebut. Ada kanak-kanak yang berumur 3 bulan da bley meniarap...ikut perkembangan budak. Bukannya tak risau, tapi memandangkan Cik Bebet dulu pun agak lambat meniarap. tapi berjalan dia sangat cepat. Umur 10 bulan Cik Bebet da boley berjalan...so, untuk perkembangan Cik Bobot, akan di'update' dalam entry seterusnya.....

Ari jumaat 11/03/2011 :  balik Banting...tapi biler sampai Cik Bebet ngan Cik Bobot nangis xhenti. Cik Bebet nangis, Cik Bobot nanges. Cik Bebet benti nangis, Cik Bobot pun benti nanges. Cik Bobot nanges, Cik Bebet pun nanges gaks. Aku ngan Encik Usben poning giler melayan kerenah mereka berdua malam tu. Dekat kul 2 pagi baru diorg tido....waaaaaa!

Ari sabtu 12/03/2011 :  Cik Bobot kene cukur pale nya....Encik Usben sangat teruja untuk membotakkan pale anaknye...huhuhuhu (_ _)! kalau ikutkan hati aku, xmo cukur sebab sayang, rambut dia panjang....harap-harap rambut dia cepat panjang...risaunye~

Jadinye untuk permulaan minggu ni aku sedikit penat dan mengantoks....(=  =)