OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, February 18, 2011

S.A.F.I.Y.Y.A.H Z.A.H.A.R.A.H a.k.a B.E.B.E.T


SAFIYYAH ZAHARAH a.k.a BEBET
nak citer pasal budak comey neyh....
skang umur dia da 21bulan. 
gigi da 12 batang tapi lagi 2 gigi on the way. 
skang ni sangat-sangat becok mulutnya 
dan 
juga sangat garang. 
Apakah??? 
beliau garang seperti aku?? 
adoiyai! 
aku garang ke? 
hahahaha....tetttt-

Skang ni dia leh cakap macam-macam walaupun yang banyak nyer 'BAHASA' dia....

Buat masa ni dia leh cakap...

ma (ibu) - aku la tu...
tp yang peliknya biler tgk gambar leh plak sebut ibu...huh!
ayah
atok
nenek
angah instead of pak ngah...huhuhuu
curl stands for uncle hahahahaha!
acu her paksu
na her sis...Nursakinah Zaharah
acik....nasi
ayesh / ayer ...air
cucu .... susu
apin ... upin ipin
ngun ... bangun
tit ... sakit

ada lagi tapi aku rasa macam dia cakap bahasa dia je....huhuhuu

feveret minah ni ialah menyanyikan lagu 
Negaraku ngan lagu Negeri Selangor...
hahahahaha!

beliau sangat suka melayan citer-citer berikut.....
mesti tak cayakan? kan? kan?





tapi wat masa skang ni dia manyak melayan citer 
Magika and Hantu Kak Limah Balik Rumah...
haiiihhh~

Lagi satu peel budak kenit ni dia suka baca KATALOG...
tak pun amek buku-buku agama pastu dok kat kerusi sambil tadah tangan mulut terkumat kamit....
walaweyh!
aku pun tak tau apa yang dia baca...

beliau sangat kacau adik dia tido
pantang adik tido dia pun nak jerit 'NA' kuat-kuat...huh!

beliau juga pantang tengok orang makan...dia pun mau makan juge...
gemok? beliau tak gemok pun...sebab beliau banyak minum air kosong...
jadi sistem pencernaan beliau berjalan dengan lancar...
hari-hari mesti ada saje yang dicernakan..
hehehehehe

itu saje entri untuk Cik Bebet kali ni...akan di update lagi