OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, February 7, 2011

Anak-anak selsema...



Korang yang ada anak kecik mesti nak tau cara camner nak ilangkan selsema anak-anak tanpa memberi ubat. Betol tak????...senang je. korang amek kunyit. bukan kunyit serbuk! amek ibu kunyit tu, korang tumbuk pastu campurkan sket ngan minyak masak. lepas tu korang sapukan kat batang hidung dia. Macam biasa baca la Selawat dan Bismillah...kerana dengan izin-Nya saje penyakit tu baik.

P/s: kalau diorang batuk pun boleh guna jugak petua ni...tapi letak kat leher dia la...(^^,)v