OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, October 11, 2013

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sorry sangat-sangat dah lama takde entri cerita ceriti kan? Melambak pulak entri join segala segmen follow, GA dengan contest.

Okayla, sebelum terlambat dan terlupa aku nak ucapkan Salam Aidil Adha. Semoga Aidil Adha kali ini lebih baik dari Aidil Adha yang lepas. InsyaAllah...

Korang ada buat Ibadah korban ke tahun ni. Aku tak buat tahun ni. InsyaAllah tahun depan ingat nak buat untuk Salsabila. 

Aku balik Banting yawl!. Untuk tahun kelima...nice! Balik kang mari kelam kabut packing barang sebab nak balik malam ni. Actually planning konon nak balik Sabtu pagi...Encik Usben ajak balik malam ni..maka marilah kita kelam kabut naik bot kemas baju semua lepas balik keje.

*toink*toink*

Kalau balik esok pagi...ingat boleh lah singgah Presint 5 Putrajaya nak pegi jumpe dinosaur. Atau Encik Usben aku lupa erk? Hmmmmm...masuk cuma RM10.00 seorang.

Okaylah! Salam Aidil Adha sekali lagi.



Abaikan muka si kakak yang monyok tu...muka masam sebab tak boleh buat peace.huhuhuhu.

Kalau tau dia nak masam muka camtu...aku biar je dia buat peace.

Nanges!

Ok. Bai-