OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, October 17, 2013

Backyard Monsters & Dinosaurs

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Seperti yang dijanjikan....the review of Backyard Monsters & Dinosaurs. Terbaek dari ladang. Hahahahaha (ketawa sambil cekak pinggang macam Superman)

Backyard Monsters & Dinosaurs
Marina Putrajaya (Presint 5) 
beside Pullman Lakeside Hotel
10.00 pagi - 10.00 malam
RM10.00 (dewasa) RM5.00 (kiddos)
August 2013 - February 2014 (lama dowh!)

Pergghhh! Masuk-masuk je nampak Tarantula besar gedabak!


Nasib baik la budak berdua tu tak menangis. Kalau menangis rugi dowh bayar fees. Jiran sebelah Tarantula tu si Kumbang Taik. Nasib baik tak keluar bau! Gagagagaa!


Besar kan? Huhuhuhu....Fengsan!


Tu dia Stegosaurus. Semua Monsters & Dinosaurs kat sini boleh bergerak. Hohohoho!


Tricetops!


Apatosaururs.


Tyrannosaurus


Basilosaurus..

Nampak macam ikan lumba-lumba tapi panjang macam belut. Apa-apa pun aku tak mau jumpa dan tak mau tengok kalau ada yang real. Sebab tak cute pon.

Alasan...memang untuk diciptakan. Gagagaga


Nasib baik la telor-telor ni bukan real...kalau real. Menetas....Tidak!!!! Aku tak mau hidup dengan Dinosaurs!. Ganazzssss!


Motip letak kasut besar gedabak ni? Ala-ala Honey I Shrunk The Kids? LOL

Nasib baik kasut ni tak berbau. Fengsan!.


Nah,hamek! Black Widow with its web.


Mentadak mentadu macamana Chemot tido? Hahahaaha!


Dragonfly...huiii...kalau besar gedabak macam ni datang kat bumi Malaysia ni. Aku tak tau nak lari mana. Geli la weyh!


Carpenters Ant...kakak nak jugak bergambar..Kak Na takmo...huhuhuhu


Kala Jengking. Giler ahhh! Dah macam dalam citer Scorpion King. Kan?

Done all the pictures. Ada je benda-benda lain...kalau aku letak semua gambar, nanti serupa korang tak yah pergi...korang tengok dari aku nye koleksi pun dah cukup. So, sila la merajinkan diri menjenguk dan menjengah Backyard Monsters & Dinosaurs.

Bukan jauh pun...dekat je.

Ok. Bai-