OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, October 24, 2013

Samsung Galaxy Gear

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Perggghhh!...aku rasa Samsung ni agak melampaui batasan teknologi. Boleh ke aku cakap macam ni? Untuk orang yang macam aku ni buta IT memang lah aku agak kagum dengan produk keluaran Samsung.

Ayat nak makan pelempang


It comes with watch. Watch tu as a sub-gadget yang membolehkan korang take calls, send texts, and perform various other tasks from your wrist without touching your phone.

Cam hebat kan? Untuk orang yang macam aku ni...aku dah rasa cukup hebat dah. Hak hak hak!

Aku bukan pandai review gadget...ni pun dari apa yang aku baca dan aku tengok kat website Samsung.

Hehehehe...

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment