OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, December 4, 2012

Semoga...

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tak tau la nak update apa. Sebab cetusan idea tak jugak kunjung tiba. Nak update pasal budak-budak ni pun, tak tau nak update apa sebab buat masa sekarang ni diorang nye perangai dan sikap masih berada dalam prestasi baik dan bukan luar biasa.

Cuma cuma cuma beberapa hari ni hati aku rasa macam kurang senang. Kenapa ntah...

Aku cuma ingin berdoa supaya aku dijauhkan dari sikap dan perangai berprasangka buruk. Tak baik!. Full stop.

Aku cuma ingin wujud sikap berlapang dada di hati dan sentiasa berprasangka baik. Ke mari lah dikau. Hihihihi.

Aku cuma ingin mewujudkan kedamaian di hati tanpa ada rasa syak wasangka. Hmmm...mengapakah?

Aku cuma mahukan dan inginkin si sang syaitan ni rojim pergi jauh dari ku. Kau jahat lah syaitan! Aku nak jadi baik tau! Sila jangan hasut aku apa-apa.

"a u zu billah hi minasy syaiton ni rojim"

Itu sahaja entri hari ini.

Aku nak doakan seseorang itu sentiasa mendapat kejayaan dan kekayaan dalam hidup dia. Jika dia berada situasi kesusahan semoga orang sekelilingnya punya kesabaran yang tinggi begitu juga dia.

Ok.bai-