OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, December 5, 2012

Beto Kusyairy's Nites!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arrgghhh! Aku rindu kat koranglah! Bosan dowh dok opis sorang-sorang. Huhuhuhu. Hope we will meet again. Tak pun lepas korang abes blaja..korang keje kat sini boley? Hahahahaha.

Boley ke?

Tapi takpe...bulan depan ada masuk lagi budak praktikal. Aku dapat kawan baru yawl! Leh ke jadi satu kepala? Hmmmm. Entah la.

Semalam aku berjaya khatam satu movie dan satu telemovie. Hahahaha. terbaik dari ladang! Banyak la ko punya terbaek. Dari ko khatam movie baik ko khatam Quran!.

Ok. maaf itu kekhilafan aku dari seorang manusia.

=__=

Apa-apa pun aku memang sangat suka tengok Beto Kusyairy! Kamoo sangat suwwwweeeetttt la! Tapi sweet lagi Encik Usben. (amek ati)

  

Kan? sweet kan. Lalalalalala...atau itu mungkin cuma watak dalam movie dan telemovie saje. Hmmmm.

Mula-mula semalam aku ajak Encik Usben tengok citer Aku, Dia dan Tong Sampah. Nice-

 
Citer ni sangat lucu. Kalau tengah tensi-tensi tu memang boleh la hilangkan tensi tengok citer ni. Citer dia light light gitew. Aauuuwww!

Pastu aku layan pulak citer Istanbul Aku Datang. Hehehehe. Aku berjaya menonton dengan Encik Usben TANPA ada komen dari Encik Usben. Dia pun layan citer ni. Hahahahahaa.




Hebat tak aku sekarang? Kan? Dia memang tak minat sangat si Beto ni. Tapi gara-gara aku pandai 'pancing'. Kan settle masalah. Hahahaha.

Ok. bai.

Eh! jap aku tak citer pun storyline pasal dua-dua movie ni kan? Hmmmm. Nak tulis ke tak? nak tulis ke tak? Nak tulis ke tak?

Aku rasa kali ni tak yah la. Korang kene tengok sendiri citer ni. Seyes sangat sangat sangat best! Asyik gelak je tengok citer ni. Takde pun part nak kene sedey lama-lama.

Me like it!

ok. kali ni betol-betol bye!

See you next entry!

No comments:

Post a Comment