OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, December 26, 2012

tiga dekad!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tiga dekad? Tahun depan aku dah tiga dekad! Terbaek!

Ko ader?

Tapi aku bukan nak citer pasal aku nyer tiga dekad. Tapi aku nak citer pasal jejaka paling HOT kat Tanah Melayu ni.

Selamanya Anuar Zain!



He is so adorable.

He is so handsome.

He is so cute!

He is so everything lah! Eh? macam tetau je yang dia 'ok' semua....

lalalaalala.....

Nak bagitau ni... 16hb Februari nanti dia nak buat konsert solo terbesar! Konsert 3 Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari.

Hoih-

Memang sah-sah la aku tak dapat p. hik hik hik.

Nak bagitau tu je...sambil dengar lagu Anuar Zain kat Hot FM. Walaweyh!

Ayat kaber pabila daku memuji laki lain...Encik Usben kamu tetap hebat dimataku.

Dang!





Dah la tu. For pictures thanks to yahoo and for the video clip thanks to you tube. Lalalalaa...

Ok. Bai-

nak dengar lagu lelaki ini kejap lah!

oh!encik usben!