OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, November 30, 2012

What A Small World

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Camne nak start ntah. Aku paling tak suka nak start new entry. Sebab tak tau nak mulakan dengan mukadimah apa. Huh-

You are so lame!.

Dadadadada....

Dunia memang kecik jek. Pusing-pusing dunia tu masih lagi bulat! Inilah yang terjadi pada aku semalam. Hamboi...terus update kat belog! Hahahaha.

Pompuan saiko memang cenggini.

Semalam aku baru je approve request kengkawan kat FB. Adalah dalam 3-4-5 orang. What a small world! I met my friend when I was 14 y/o. Allahuakhbar. Syukran ya Allah mempertemukan aku dengan rakan-rakan yang dah berbelas-belas tahun melalui facebook!

Hei! Farah! ang kawan dengan kawan aku la! Hahahaha. Sila jangan korek rahsia aku dari Marsya! Hahahaha. dan Marsya sila jangan korek rahsia daku dari Farah.

Phew-

Semalam pegi Restoran As-Salam kat Danau Kota. Nice. Cik Puan Boss banje.

Budak-budak praktikal kat opis ni dah nak 'melarikan' diri dah. Will missed you both.

=___=

Arini plak tu ari last. Haih-

Nice.

Am I gonna cry petang ni? Owh. Sila jangan buat drama swasta yea! Me not like it cry cry. Huhuhuhuhu.

Ok. sedey.

2010... te'a ngan farah.

2012...aisyah ngan effa

2013...? nantikan...will update next year!

jyeah!

Citer jejak kasih dah settled. Citer drama swasta petang kang baru settle. Sekarang kita sambung citer lucu plak....

Dadadadadada....

Baru-baru ni encik Usben citer yang dia sedang syok menonton Total Recall. Tanpa disangka Cik Puan SZ pun menonto sekali....

Hohohoo...

Kebetulan plak masa tu scene yang ada seorang wanita yang punya tit tit tiga... ( . )( . )( . )

Lalu si kakak pun angkat baju dan melihat dia punya tit tit. Dan bertanya kenapa orang tu punya 3 dan kakak nya ada dua.

Hahahaha...

Mau jawab apakah?

Jawapannya...tutup PC!

Gagagagagaga....

Sila jangan tonton citer 18SX, 18PL dan 18SG pabila ada anak kecil. Hahahaha.

Ok. bai-

p/s: aku tau la besok Harimau Malaya vs Garuda. Tapi tak perlu kot kat Hot FM nakbagi kitorang tadah telinga dengar lagu bola.... =__=

Aku tak tau la kalau kalah macam mana....dengan Laos bley la. huh-

No comments:

Post a Comment