OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, December 14, 2012

Selamanya Harimau Malaya!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sudah pasti kebanyakan rakyat Malaysia yang menonton dan menyaksikan perlawanan malam tadi punya dosa kering terhadap lelaki itu. Hahahahaha.

Selamanya Harimau Malaya! Auummmmm!


Kan?

Rasanya korang-korang yang dok berkata-kata cacian makian dan semburan ludahan harus minta maaf kat dia kot. Hahahahaa.

Aku juga dapat merasakan rakyat Malaysia bakal memboikot masakan Thai dengan Korean pulak! Hahahaha. Seperti mana mereka memboikot McD. Dadadadada.

Kesian kat mamat ni di caci maki dan diludahi. Hahahahaa


Saje letak gambar besar...baru teruja. Hahahahaha.

Kenapa la tak amek ref dari Middle East ke... ini amek dari Asia. Memey sah-sah la ada yang berat sebelah. Duh-

Takpelah, player Harimau Malaya dah main bersungguh-sungguh pun. Kan?

Ko bayangkan kalau macam ni punya aksi pun Malaysia yang kene....


Kan?

Memang la tak adil. Huh.

Dah la aku malas nak taip banyak-banyak. Kang ada yang keluar segala makian, cacian dan ludahan dari ku. Tak pasal je aku pun dapat dosa skalik. Hahahaha. Lagipun aku tak tengok pun game semalam. Aku dok dengar adik aku dok caci maki ref tu je. hahahaha.

*silamarah* ;p

Lagi dua tahun, mungkin Harimau Malaya dapat player lagi best dan penjaga gol yang lagi cekap. Kebarangkalian nya aku tak pasti. Saksikan.

ok. bai-

p/s: jangan lupa order apam, mini choco cake dan steam chocolate cake. Call or text me 019-3031450.

No comments:

Post a Comment