OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 27, 2012

r u UNIFI?

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hohohohoho....

Nak jadi Santa Claus kejap...perasang!

Bukannye duduk kat North Pole pun. Lalalalala.

Ok. cukup cukup sudah dengan angan-angan kau nak dok luar Malaysia...Hahahaha.

Arini...aku nak bagitau kat hang pa semua. Internet kat umah aku dah tukar dari streamyx ke UNIFI. Yeah!

Ko ader?

Lalalalalala...


Aku guna VIP 5 cuma RM 150.00

ekceli dia RM 149.00 kot...aku genap kan lah jadi RM 150.00 senang citer. Hehehehe.

Memang laju giler lah. Memandangkan umah aku ramai manusia yang menggunakan segala laptop dan desktop. Makanya, memang haruslah gunakan UNIFI sebab mudah untuk kami menggunakan internet.

Hehehehe...statement tak leh blah. sangat protokol.

Kang kata aku tipu pulak kan?

Ini bahan bukti.....

Amboi dah macam CSI pulaks.






Hohoho...aku kan pentamak. Astro pun ada Hypp TV pun ada. Tapi menda ni masih lagi suci dalam kotak. Kene beli peti televisyen baru.

Motip? nak beli peti televisyen? Supaya leh tengok Hypp TV. Hahahaaha...

Sila kumpul duit utk beli peti televisyen!

Ok.bai.

Itu sahaja berita terkini untuk hari ini. Tapi mungkin ada berita lain untuk sesi seterusnya. hik hik hik.