OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, November 14, 2012

kentut kentat kentit kentot

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sihat? camne raya semalam? hehehehe...rumah aku meriah dengan bunyik mercun! tapi dengar dari jauh la...

Hahahaha ;p

Tadi aku baca berita harian online. Ternampak pulak tajuk ni....

Seluar Dalam Cegah Bau Kentut!

Pergghhhh! Orang Jepun ni kan macam-macam diorang buat. Sangat-sangat berimaginasi. Kat bawah ni ada sedikit info yang aku dapat dari Berita Harian Online. Mekasih yea...

Tokyo: Seluar dalam yang didakwa dapat meneutralkan bau 'kentut' terbukti mendapat sambutan hangat dalam kalangan ahli perniagaan rajin bekerja di sini yang gemarkan idea melepaskan bau tanpa masalah.

Sebuah syarikat tekstil tempatan membangunkan rangkaian seluar dalam yang dikatakannya mencegah bauan tidak diingini.
“Ia mengambil masa beberapa tahun untuk membangunkan seluar dalam deodoran pertama yang cukup selesa dipakai dalam kehidupan seharian malah segera menghapuskan bau busuk,” kata Nami Yoshida, seorang jurucakap syarikat Seiren yang mengeluarkan produk itu.

"Ramai orang kebanyakan seperti ahli perniagaan membelinya untuk berjumpa orang ramai setiap hari," Nami Yoshida, Jurucakap syarikat"

Dapat sambutan

“Pada mulanya kami terfikir untuk menjualnya kepada mereka yang memerlukan penjagaan di rumah orang tua dan hospital. Namun amat mengejutkan kami, ramai orang kebanyakan seperti ahli perniagaan membelinya untuk berjumpa orang ramai setiap hari,” katanya.

Seluar dalam itu dikeluarkan dengan partikel seramik penyerap bau di dalam bahan gentian.

Seiren membangunkan teknologi itu selepas dihubungi seorang doktor yang mahukan sesuatu untuk menutup bau najis yang dikeluarkan mereka yang menghidap sindrom usus.
Syarikat itu kini berkembang kepada 22 barangan, termasuk stokin yang mencegah kaki daripada berbau dan baju-t yang menutup bau ketiak. -

Entah berapa la pulak harga seluar dalam tersebut. Kan? Kalau jual kat Malaysia ni laku ke? Hehehehe. Ramai ke yang nak beli? Hohohoho.

Gambar takde. Kalau ada pong memang aku takmo letak ah! Tak pasal-pasal aku nye blog jadi 18sx. Hahahaha.

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment