OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, November 27, 2012

Orang Cantik Pun Boleh Masak!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Che Lah kuar! Okay, takde dah seri kat Masterchef 2. Huhuhuhu. Nak buek camno. Dah takdo rezeki Che Lah nak sampai ke peringkat akhir.

Siapa kata orang cantik tak pandai masak?

Siapa kata?

Orang itu mesti buta matanya. Kan?

Che Lah ni cantik apa..pertuturan pun cam telus je.

*chehmacamlakokenalrapatdengandia* ;p

meh sini aku bagitau korang, berapa ramai orang yang cantik boleh masak...

Nigella Lawson. cantik woh wanita ini. Dah la cantik pandai masak pulak!


Yang lagi satu ni pun cantik jugak! Dulu dia agak berisi. Skang ni dah kurus sket. Pandai buat dessert. Can I be like her?

Anna Olson


Dan yang seterusnya...orang nya sangatla petite. Mulut pun luas. Motip untuk mengatakan mulut luas? Hahahaha.

Giada De Laurentiis


Lihatlah! Sape kata pompuan cantik tak pandai masak? Kan?

Aku pun cantik apa...motip? Haruslah memuji diri sendiri cantik. hahahaha!

Ok bai-

Mari memasak untuk suami. Supaya suami sayang kitew lebih.

p/s: encik Usben sila sembuh dari demam yea.