OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, November 8, 2012

Burger Bogel

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Burger bogel? Apakah? Yela cuba ko perhati betol-betol burger ni mana ada roti. Yang ada daging ayam dua, chicken salami dengan cheese. Itu pasal la aku panggil dia burger bogel.

Ada peristiwa di sebaliknya...Hahahaha. Biarlah daku simpan dalam jiwa. Hamboih! jiwa kunun.

Dah lama giler aku makan burger ni. Baru nak upload dalam belog. Hahahaha. Lupa lah! makcik dah tua. Tua la sangat. Tua jugaklah...tahun depan dah nak masuk 3 series.

Alamak! okay semua readers dah tau aku umo baper. saiko-

Okay, sila jangan lari track. Kita masuk track semula. Aku tak ingat la bila ntah aku makan burger ni. Memang layan la makan burger ni. Boley la...Tapi kalau dapat pedas lagi sket pun okay gak. hehehehe.



Sedap weyh!. KFC idaman ku selalu. Hingga menjilat jari. Wah!

ok.bai-

nanti leh pekena lagi ;p

No comments:

Post a Comment