OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, November 6, 2012

lambatnya....

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hoih! lemau aku tunggu citer ni nak abeh. 22hb baru kuar. Adoiyai.

Ada orang nak banje tak????

Aku rasa dia antara Vampire yang terkacak untuk abad ini kot. Hahahaha.

Kan?




Kan?



Cer tengok!




Cer tengok!




Cer tengok!










Kan? Vampire yang kacak. Kalau macam ni punya handsome si Vampire, sah-sah la bersepah wanita kat dunia ni nak kaweng dengan vampire. Hahahaha.

Kan?

Seriously can't wait! Come to mama!

Dang!

Ya ya ya... there is another one person. Si werewolf yang kacak jugak! Hamboih! Gadis-gadis mesti nak couple dengan werewolf neyh kan? Wanita-wanita nak Edward Cullen jek. bahahahaha! Gadis-gadis ameklah Jacob. Dadadadada.


tapi kamoo encik Usben tetap kacak di mata ku. (ayat amek ati ;p)

ok. bai-

takmo teruskan lagi nanti kang kluar statement carik pasal ;p