OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, December 29, 2010

BURIED



Semalam tengok le citer neyh! Damn! Aku sampai terlelap-lelap tengok citer neyh! Best? tak langsung. Giler membazir duit buat citer macam neyh. Seb baik aku tak tengok kat wayang....hahaahaa! Encik Usben men'donlot' citer tersebut untuk wifey tersayang. Ingat kan best! Last2 HANCUS!
Kepada sesiapa yang ingin membeli CD atau men'donlot' citer neyh...aku nasihatkan xyah la...wat sakit ati jek.
Mana tak nya, citer dia dok dalam wood coffin, terperangkap dan tak bley kuar. Apa yang ada kat dier? Dia ada BB, lampu suluh, lighter Zippo, pisau, pensel ngan lampu apa ntah nama dia.....
Punya la banyak carutan dalam citer neyh...abes pahala aku.dem! Even ada tepon pun orang luar masih xleh nak detect dia kat mana...apa motif orang jahat buried dia pun aku paham. Amekla orang kenamaan ke...ni tak just only a lorry driver. Stress tengok citer neyh....
Tapi kalau korang nak tengok citer ni...tengokla. Itupun kalau korang nak rase apa yang aku rasa. Huh! Disini menyesal!

No comments:

Post a Comment