OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, December 30, 2010

2011


Pejam celik pejam celik da nak masuk 2011...Ayat klise : Azam da settle? Apa azam tahun depan?....Aku? Azam 2010 kene brought forward to 2011. Ganti pose...manyak plak tu...Semoga aku dapat ganti pose aku dengan keizinan dari-Mu ya Allah. Lagi azam aku...harap-harap dapat beli umah lepas bulan 5. Biler da beli umah kene beli perabot lagi.....manyak nyer mende nak beli...Kalau aku amek perabot dari umah UMI aku aci tak? Nanti UMI aku belila perabot lain...Hahahahaha!
Kalau adik aku Encik Usni baca blog neyh mesti dia ngamuk sebab aku nak hi-jack perabot UMI.Hahahahaha! Usni ! akak amek perabot umi (sambil lambai tangan) tu pun kalau dapat umah  seperti yang dikehendaki oleh Encik Usben saye.

My hope is my lovely family will be happier always. Healthy always. Wealthy more. Prosperity more. Long-live. Babai 2010.

No comments:

Post a Comment