OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, September 27, 2011

Thor. . . .

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Aku baru je tengok movie ni. Orang puan tengok citer gini. . . .kan ke cam peliks!. Tapi apa de hal kan? Ok lah, cam biasa la. . . .aku akan tulis review aku. He he he. . . walaupun dah dekat 5 bulan. Sengals! Hahahaha. . . .


Citer ni citer pasal mamat kat atas ni, nama dia Thor. Eh! Thor ke nama dia? Ke Thor tu nama hammer dia? Nilah, akibatnya bila sambil tengok sambil lelap. Hahahahaha. . . . .memang aku tak layak bagi review pasal citer ni.

Apa yang aku faham dalam citer ni. Mamat atas tu, kene buang ke bumi sebab tak dengor kata bapak dia. Tapi tu pun gara-gara adik dia. Hampeh nyer adik menikam belakang abang sendiri. Bila dah turun ke bumi, Mamat ni jumpa la ngan sorang awek (Natalie Portman). Natalie Portman je la yang aku kenal dalam citer ni. Walaupun ada yang aku kenal dalam citer tu tapi tak ingat nama. Hahahaaha. . . .Jatuh cinta. Insaf. Mati kejap sebab kene bunuh ngan adik dia. Disebabkan dah insaf, dia dapat power dan hidup. Pastu dia balik ke planet dia.. Biasalah citer hero-hero ni. cliche.

Pastu, dia pun pegila kat planet dia balik. Memperbetolkan keadaan yang tak berapa betol. Maka, betollah semula apa yang tak betol. Adik dia macam kene bunuh. Tapi bila kat hujung-hujung tu ada nampak adik dia. Apa punya citer ni? Tak faham langsung!. Mungkin orang yang suka tengok citer marvel je yang faham.

Kalau tanye Encik Usben mesti aku kene marah sebab saper suruh tido masa tengok movie. Hahahaha! Padan muke ko Chepah!

Morale of the story. . . .tak payah jadi HERO MARVELS jadi orang biasa pun dah cukup hero! Hahahaha. . . .Chepah yang sengals. 

p/s: Jangan Tido Masa Tengok Movie. . . ianya sangat merugikan! Rugi sebab kene marah ngan Usben.Hahahaha!


ADIOS!

No comments:

Post a Comment