OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, September 27, 2011

Happy Birthday Bro!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Woh! lama giler tak update belog ni. . . . .da bersawang kot. Last aku update hari Rabu minggu lepas. Hampir seminggu. Sorry readers. Ada reader kew? (ayat cliche bloggers bila dah lama tak taip belog . . . Hahahaha)

Entri arini nak buat yang cepat dan pantas!.


Sepatutnya entri ni aku taip semalam. . . .tapi disebabkan semalam adalah hari yang paling sibuk untuk aku. Aku perlu memenuhi keperluan pelanggan. He he he. . . .okay, kita berbalik kepada cerita asal. Aku nak wish birthday kat adik aku ni haaaaa. . .semalam birthday dia. Maka,kalau hari ni aku wish jadi belated la kan?

Tapi, lantaklah! 
Aku nak taip Happy Birthday to You jugaks!



aku nak wish 
Happy Birthday To You 
kat budak baju oreng ni. 
Encik Awie. 
You sudah 26 tahun lah!

Kitorang tak plan apa-apa pun nak masak untuk ko. . . .
Sebab ko balik keje lambat. 
Seb baik tak masak best-best 
sebab 
kitorang sumer dah tido biler ko balik. 
Pastu dah la balik lambat, 
kek pun tak sempat nak potong. 
Pagi tadi baru nyanyi dan potong kek! 
Lawaks giler!

Akak harap ko kaweng cecepat!
Akak harap ko jadi muslim yang sejati 
dan 
sentiasa beramal kepada Allah.
Akak harap ko jadi yang terbaik. . . .
Akak harap macam-macam lah kat ko. . . . .

dah tak tau nak cakap pe. . . .
maka, abes!.

Inilah kek yang dibeli semalam 
tapi 
dipotong oleh birthday boy pagi tadi. . . . .
He he he. . . .








words birthday kat atas kek tu pun dah smeared. Huh!

Next year, birthday ko, kitorang inform awal-awal lah! Ok, bye!

p/s: konon nak surprised tapi tak jadiks!


ADIOS!

No comments:

Post a Comment