OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, September 19, 2011

Petua Nak Melicinkan Baju

Assalamualaikum, semua ;)



Hai, korang!. Dah lama aku tak bagi petua kat belog ni kan? Hmmm. . . .hampir kehabisan petua kot. Kehabisan la sangat. Arini aku nak kongsi petua macam mana nak gosok baju yang payah nak licin.

Selain daripada korang lepaskan aje tanggungjawab tu kat kedai dobi. Korang boleh try petua ni.

Mula - mula korang renjiskan baju tu dengan air. Pastu masukkan dalam peti sejuk selama 5 - 10 minit. Kalau nak cepat masuk kat dalam freezer. Bagi baju tu sejuk. Pastu korang gosoklah!

Gerenti licin!


p/s: tapi kalau penyakit 'M' tu ada. . .DOBI je la jawab nye. Abes citer!


ADIOS!