OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, September 13, 2011

Happy Birthday dear. . . .

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Entri hari ni only about her big day. Last Saturday is her very first year birthday. So, we celebrate it. . . .woh! ayat omputih! tukar le. . .tak kuase awok nak speaking english. awok bukannye pandai english education ni. . . .Hahahaha. Da macam usop wilcha la plaks.

K lah, me is writing. Maka, ayat harus la seperti aku. Bila dah kata nak celebrate, haruslah ada kek! dan birthday girl kan? Sayangnye birthday girl selsema. . .maka, kebanyakan gambar beliau kurang senyuman. hai, la anak. . . tak senyum pun tak pe sebab kamu tak sihat.

Ini je satu gambo yang birthday girl senyum . . . .


senyum pun cam tak ikhlas je. . . .hu hu hu. Kete ni ayah a.k.a Encik Usben bagi. Birthday girl da tengok, ini birthday cake pulak. . . .homemade punyer! Aku lah buat!


Temptingkan tengok chocolate ganache tu. . . .lazat ye tuan - tuan dan puan - puan. Kepada tetamu yang dijemput, tapi tak hadir. . . .padan le muka kome! tak dapat makan!

JANGAN KATA AKU TAK JEMPUT! 
AKU DAH JEMPUT,
KORANG JE YANG TAK DATANG! 
AKU MARAH BETOL 
KALAU ADA ORANG KATA 
RASA MACAM TAK DIJEMPUT
. . . .
PADAHAL DAH KENE JEMPUT!

Menu aritu simple je. . . .
takde yang special pun. 
Abah aku masak Nasi Goreng Cina, Sambal Kacang ngan Rendang Daging. 
Umi pulak masak Sambal Sotong, Nasi Impit ngan Pulut Kuning. 
Aku pulak masak Makaroni Goreng ngan Birthday Cake. 
Encik Usben buat air Blackcurrent. 
Umi aku sponsor kuih Kole Kacang ngan Talam Suji.

KALAU KORANG KATA, 
TAK PEGI PUN TAKPE. . . 
SEBAB MENU KURANG BEST, 
PUN AKU TAK KISAH. . . . .
HAHAHAHAA!

Birthday girl dan tengok. 
Kek pun dah tengok. 
Jadi, harusla aku letak gambar yang lelain ye dak?
. . . . . 
So, let's the picture do their job!


























































A lot a lot of thank you 
to all cuzzies, family friend and friends 
yang sudi datang. 
Sayang korang! 
Yang tak datang tahun tu, 
kalau tahun  depan aku jemput datang tau! 
Hahahaha. . . .
kalau ada tahun depan.

Ada satu aktiviti yang aku sendiri tak leh pikir yang 
budak kecik a.k.a birthday girl 
ni boleh buat! 
Ho Ho Ho!



Lepas settle semua tetamu, kami semua bergerak beraye ke rumah Mak Njang aku kat Subang. . . .Jalan jammed woh!. Anak-anak aku dah ala - ala lepat pisang sebab kepenatan. Diorang bantai tido dalam kete. Kesian diorang.

Papehal pun makanan kat umah Mak Njang aku memang sedaps dan lazats!. Biskut raye bodo tu pun sedaps! Tahun depan saye nak order. . . .He he he. . . .Nanti kita nak mintak resepi kurma tu lah! Sedap sangats!

p/s: thanks again kepada yang sudi datang.


ADIOS!

1 comment: