OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, September 2, 2013

makan makan dan makan

Assalamualaikum,  semua ;)

Hai,  korang!

Salam Lebaran.

Ye aku tau ada lagi 4hari je lagi bulan syawal.makanye aku takdela nak buat open house sebab umah aku sentiasa terbuka untuk para tetamu. Jemputle datang umah hamba....but please call first then I will cook special dish. Wah!

Hehehehe

Kan aritu aku ada cakap nak pergi makan kat Hannoon Al Arab. Terbaek dari ladang. Nice. Keluarga besar maka 'Hi-Tea' pun dah macam Dinner. Hahahaha.

Aku order....

Chicken and Lamb Mandy...

Memandangkan family aku memang giler makan Kambing..maka Lamb Mandy dari sekilo jadi dua kilo lebih kitorang order.

Bukan mentekedarah atau memuaskan nafsu serakah...tapi memang kipas susah mati kambing! Hohohoho.

Pastu untuk aku nye tekak...dah langgar pantang okay!


 Bloody Mango Cocktail Juice...hahahaha. Sekati mak jemah tukar nama juice. Mahap yea Tuan tanah. Actually it's called Fruit Cocktail Juice. Superb!

Tak cukup dengan itu...aku tambah lagi Mango Cocktail. Lalalalala...


Ding Dong!

Ibu menyusu badan ni kan...memang tak ingat! Sukati dia je nak telan apa kan...Nasib baik perot si kenit, sihat walafiat. Lalalalalaa....



Thanks to Umi and Encik Fathull. Hehehe...aku sedia perot jek.bahahaha.

Gambar makanan?  Seyes takde. Lupa nak snap. Bahahaha....

Buruk perangai....


Gambar ni aku cilok dari Instagram adik aku. Bahahaha....











Tu dia...memang takde gambar makanan. Sebab LUPA.

*toink*toink*toink*

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment