OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, September 25, 2013

Berbakti pada tanah....tanah bagi hasil

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!

First time ni blogging guna henpong. Giler banyak typo!

Sengal kejap...kan. Aku nak tekan space tertekan n. Aku nak tekan noktah, tertekan enter....

Urrrrghhhhhh!

Nak try je...ni nak try masukkan gambar...klu tak berjaya korang baca je la. Tak perlu tengok gambar...

Bahahahaha....

Hasil tanaman di bawah adalah hasil tanaman Encik Usben, umi aku dengan abah aku.


Ni pokok delima putih...bukan delima merah. Yang ni abah aku tanam.

Yang bawah ni pokok limau kasturi dengan pokok serai. Yang ni hasil usaha abah dengan umi aku.


Yang ni pulak pokok pandan comey lotey. Yang ni abah aku tanam. Nampak tak pokok yang berlingkar macam ular....? Tu pokok sireh. Umi aku tanam.


Ada lagi satu pokok. Encik usben aku tanam. Dia tanam pokok oregano.


Tu je la pokok yang ada....rumah teres. Biasalah tanah pun sekangkang kera je. Hehehe....janji ada.

Aku buat topic ni pun gara-gara chemot.

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment