OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, September 26, 2013

Orang Hebat dan Perkara Hebat

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Semalam BW kat blog Fatin Liyana. Blogger top and cute gitew. Cakap pun nak gediks. Menyampah.

Sila muntah-

Lepas baca blog dia semalam, aku cam terpanggil nak buat entri topic yang diutarakan. Tapi aku takdelah kisah pasal orang hebat dan perkara hebat. Aku cuma terpanggil untuk membantu dalam mengumpul dana untuk Hospital Beyond Boundries.



Korang nak tau kisah pasal HBB ni korang leh baca kat blog Fatin Liyana. Jom, menderma sambil mengumpul saham akhirat. InsyaAllah...


Korang boleh click click RM1.00 sehari atau sebulan atau sekali seumur hidup...ke....


Atau...

Korang suka shopping shawl? Uols semua leh shop kat OMGorgeous. Sebab with every purchase RM5.00 from your purchase will go to HBB dana. Nice kan?

Yup. Orang hebat dan perkara hebat. Mereka sangat hebat. Aku bangga as a Malaysians.

Tangan kat bahu mata pandang atas...eh?


This quote aku petik dari Fatin Liyana...

Rasulullah SAW bersabda maksudnya, "Sesungguhnya diantara amal kebaikan yang mendatangkan pahala setelah orang yang melakukannya meninggal dunia ialah ilmu yang disebarluaskannya, anak soleh yang ditinggalkannya, mushaf (kitab-kitab keagamaan) yang diwariskannya, masjid yang dibina, rumah yang dibina untuk penginapan orang yang sedang dalam perjalanan. sungai yang dialirkannya untuk kepentingan orang ramai, dan harta yang disedekahkannya "(Hadis Riwaya Ibnu Majah).

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment