OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, April 3, 2013

Pulang Ke Pangkal Jalan

Assalamualaikum, semua;)

Hai, korang!.

Pulang je pangkal jalan. Hohohoho... RBDAD sudah tamat. Makanya, mari pulang ke pangkuan encik Usben. Kita lupakan Fahrin Ahmad yang dah berumo 34tahun itew. Daku masih muda lagi yawl.

Lawak adik aku yang tak leh blah...

Husni: Kak, nak no tepon FA tak?

Aku: Ko giler apa? kalau akak ko ni tak kaweng lagi boleh la bagi. Ni anak nak masuk 3. Apakah????

Damn yuh!

Aku suka cerita bila semua orang jahat mati. Hak hak hak! Memang patut mati tak perlu bertaubat. Eh? mati dalam penoh dosa. Hahahaha. Giler zalims.

Firdaus (FA) kaweng dengan Fatin (Fauziah Ghous). Yeah. Mira balik Abu Dhabi. Ok. Foin. Mira tak kaweng lagi dengan Fareez. Hmmmm....why???? Takpelah nanti panjang sangat pulak citer ni kan. Huhuhuhu.

Babai FA. Dia ada gak citer baru lagi. Apa pilot ntah tajuk citer tu. Tapi ada Neelofa. Hmmm, aku tak minat Neelofa.

=__=

takde kene mengena. hohohohoho.

Takpelah sekarang ni aku tengah layan citer Bangkitnya Seorang Perempuan. Bukan tengok kat TV pong. Tapi dok layan kat tonton. Nanti bila dah bersalin, tak tau la aku dapat follow ke tak citer ni. Hahahaha. Kenapa? haruslah sebok dengan baby.

Ok. Bai-