OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, April 2, 2013

Masuk Bakul Angkat Sendiri

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Tak perlu kata apa-apa. Tengok tajuk pun korang leh agak kot apa benda. Hahahaha.

Mintak puji!

Padahal takde kene mengena dengan nak mintak diri ini untuk dipuji. Eh?

Meh sini kita lihat aksi masuk bakul angkat sendiri. Ko hado?


Itula si adik...dengan keserabutan rambut beliau. Sebab tu rambut dia perlu diikat selalu. Dah macam anak terbiar je aku tengok NZ ni. Hohohoho...

Dia memang suka buat aksi pelik. Contoh kejadian pelik yang dia lakukan...bermain dengan dinosaur lantas mengatakan...

'eeee...makan kaki adik. ngap ngap ngap'

=__=

kenapa kene makan kaki sendiri?

Dia sangat suka 'memperelokkan' lagi barang-barang mainan atau menyalahgunakan permainan...contohnya...

Tab ABC bukan untuk ditekan-tekan tapi dipijak-pijak.

=__=

Kebanyakan permainan dia dan si kakak akan diperelokkan oleh beliau...

=__=

Tak tau nak kata apa...

Ini pulak aksi budak kecik merajuk sebab tak dapat main tab.


Konon merajuk sebab tak dapat main tab. Tapi bila Ibu cakap jangan ikut balik umah Nenek. Terus kata kakak nak ikut Ibu balik umah Nenek. Tapi kakak takmo kawan Ibu.

Apakah?

Nak ikut ibu balik umah nenek tapi takmo kawan ibu. Huhuhuhu.

Hasil tangkapan hujung bulan ketika membeli susu Dutch Lady untuk anak-anak.


Okey, bertambah koleksi tabung anak-anak. Sekurang-kurangnya dapat mengajar diorang untuk simpan duit dan menabung. Hehehehe.

Yang paling tak boleh blah!.

Pagi tadi mereka berdua 'mengerjakan' beg ibu. Bila ibu nampak, terus kata takde duit pun...memang le takde duit sebab duit dalam purse. Huhuhuhu. Kakak siap pesan nanti Ibu balik keje, Ibu bagi kakak duit ne.

=__=

Budak-budak sekarang memang suka duit erk?

Pengsan!

Ok. Bai-