OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, April 8, 2013

berdarah hidung!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Semalam kan ada ABPBH. Tahniah le kepada pemenang. Hasil kerja korang. Aku mampu ucap tahniah. Nak ucap lebih-lebih bukan aku undi pon dan aku tak dapat hasil apa-apa pon.

Lalalalaa....

Tapi seriously, fashion para artis perempuan kita memang stok berdarah hidung bak kata adik aku le. Mau tak berdarah...

Yang ada tu tutup depan, atas dan bawah tapi belakang terdedah....

=__=

Yang ada tu tutup belakang dan depan tapi bawah terdedah....

=__=

Yang ada tu tutup kepala, depan, belakang dan bawah...tapi masih lagi menampakkan segala bentuk badan dan benjolan diatas dan dibawah...

=__=

Bak kata adik aku lagi...diharap selepas PRU 13 ni, kepada bakal pemerintah. Tolonglah buat BK1M untuk para artis dan fashion designer.

Apa BK1M? Bekalan Kain 1 Malaysia...huhuhuhu.

Aku tak mampu melihat adik-adik aku dan encik Usben berdarah hidung tiap kali ABPBH. Hadoi!

 Gambar: Hasil ehsan EncikYahoo.

Lepas tu aksi peluk cium bila menang. Helllloooo! kita ni bangsa Melayu Islam. Kita ada adat dan tatacara hidup Islam. Tolonglah! tolonglah! kawal diri tu sikit. Bukannya nak doakan, tapi dibuatnya lepas korang buat benda-benda tu, korang terus 'jalan'...hmmmm, tak pasal je dapat balasan macam dalam tanah kubor.

Hadoi-

Aku ingatkan saje. Ingatkan diri sendiri, keluarga dan anda-anda semua. Jaga tatasusila. Jaga adab ketimuran. Jaga agama. InsyaAllah hidup diberkati. Amin.

Tak berhenti lagi hidung berdarah sebab banyak sangat orang post fashion carpet merah artis ABPBH. Tapi yang paling berdarah sekali part parody Johan.

Hahahaha....tak mampu mak yong nak tahan gelak. Deng-

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment