OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, April 29, 2011

kepenatan...

minggu ni minggu yang memenatkan.....nak nanges boleh tak?
ari isnin ngan selase ritu handle customer gi PWTC Bookfair....
sangat penat membawa customer buat pemilihan buku
dan
meround satu PWTC Bookfair....
aku khatam semua floor....tercabut lutut aku!
tapi aku kesian kan kat bos aku tu....
dah la preggy, jalan manyak plak tu...cian dia.
hopefully dia mudah bersalin nanti..amin-
ari rabu aku masuk opis sampaila rini...
tapi penat masih tak hilang sebab kene sambung buat listing plak...
giler banyak nak taip... =___=
rini nak balik Banting...
umah mak mentua aku.
boleh rehat-rehat disana (^^,)
seb baik dapat mengemas barang yang harus dibawa pagi tadi...
nanti lunch sambung kemas lagi..kalau sempat..
nak pam susu lagi...
Alhamdulillah, dah hampir 8 bulan aku BF kan Cik Bobot.
Harap-harap dapatle nyusukan dia lebih lama lagi...tanpa campur ngan susu formula...
Amin.

p/s: korang jangan lupa pegi PWTC BOOKFAIR....1 Mei last day, mesti dapat diskaun banyak!

ADIOS!