OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, April 14, 2011

10/04/2011

Cik Bebet demam selsema. Cik Bobot plak selsema. Tak lama lepas tu Cik Bebet start batok-batok. Gundah hati aku. Gara-gara ada renovation kat umah, anak-anak aku tak sihat. haiihhhh.... =____=

Cik Bebet takde selera makan...nak minum air je. Gundah lagi hati aku. Camner nak bagi ubat. Namun aku usahakan juga supaya dia makan.

Bila da bagi makan. Sesi makan ubat la pulak. da macam nak pegi perang. Mana tak nya Cik Bebet sangat-sangat tidak suka makan ubat. adoiyai- WAR! huhuhuhuhu

Bila dia tido baru leh bagi susu...bila bagi susu. Batuknya datang kembali. Pabila batuk lalu keluarle semua susu yang dia minum....Gundah lagi hati seorang ibu =____=