OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, April 4, 2011

Darah Tinggi?

kepada anda-anda yang ada darah tinggi...tak kira tua atau muda.
zaman sekarang ni penyakit datang tak kira umur.tua atau muda sama je penyakitnye.
mungkin disebabkan cara pemakanan dan kehidupan orang zaman sekarang.
cara untuk mengurangkan darah anda 'mencanak' naik....sila ikut arahan ini...

mula-mula...korang amek benda ni...


pastu masukkan sebatang saleri kat dalam blender....

 
lepas tu masukkan pulak satu biji encik epal hijau ...



selepas itu masukkan 1/4 batang encik timun...

 dan lagi kalau berani masukkan sebiji peria....





kemudian masukkan secawan air dan beberapa ketul ais...lepas tu minum.Amalkan seminggu sekali tak pun dua minggu sekali. InsyaAllah darah yang selalu 'mencanak' naik tu akan turun. Jangan lupa makan ubat spital jugak! Jaga pemakanan! Jangan makan daging dan benda berlemak sangat. Selamat Mencuba!

p/s: 

  • korang leh tukar bahan-bahan.tak semestinya campur semua. boleh campur 3 benda sahaja atau 2 benda sahaja. 1 benda sahaja pun boleh
  • kalau makan saleri sahaja boleh menghilangkan bau mulut.
  • jus timun pula sangat menyegarkan
  • epal hijau + dengan asam boi...sangat sedap dibuat jus!


ADIOS!