OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, April 21, 2011

kelewatan yang tidak disengajakan

arrgggghhhhhh!
aku pagi tadi sedikit kepekakkan...pabila

jam loceng tidak kedengaran pada waktunya (sila abaikan jarum jam diatas) demmit!
aku kunci jam kul 5.30 tapi aku bangun 1 jam 10 minit selepas itu...arrrrggghhhh!
pe lagi berlari berkejaran la aku!
seb baik Umi aku da tolong tanakkan bubur untuk Cik Bobot (time acih umi).....
tu pun bubur tu HANGUS tepat jam pukul 7 pagi....
apakah?
jadi kene tanak balik bubur nasi Cik Bobot. tensi =__=
biler pam susu...susu plak malu-malu kucing nak kuar....aiyoooo (@@)
disebabkan kelewatan bangun, arini aku tak berbaju kurung ke opis....hilang kemelayuan aku...hahahahah
pe lagi berseluar jeans dan blouse bunga-bunga saje le...bukan berkaki ayam okeyh!
tapi Alhamdulillah, aku sampai opis tepat masanye....hehehehe

p/s: sok kene g PWTC BOOKFAIR

ADIOS!

No comments:

Post a Comment