OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, April 14, 2011

12/04/2011

den tak kojo rini...den pulak demam+migrain!
birthday abah den!
petang kang g beli kek kat Pistachio. American Chocolate Cake. Terlalu manis untuk abah. Jadi pasni tak boleh beli kek ni lagi untuk beliau. huhuhuu...sowi abah-

dah lama aku tak kene migrain. migrain ni stop lepas aku kawen. sebelum kawen tiap-tiap bulan kene. slalu je tak gi keje biler Encik Migrain ni datang. Lepas kawen, alhamdulillah migrain tu ilang tapi tak sangka tahun ni Encik Migrain datang kembali. Aku sangat malas nak jumpa Encik Doc untuk mengambil ubat. Jumpa Encik Doc memerlukan ongkos. Kalau ongkos nya kurang bagaimana mau jumpa Encik Doc...hmmmm-

pada arini juga la aku baru perasan yang Cik Bebet dah 23 bulan dan Cik Bobot dah 7 bulan. Makanye next month Cik Bebet da dua tahun...cepatnya masa berlalu~