OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, January 21, 2015

Kerana Dia, Ratu Sehari

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dah lama kot tak buat entri pasal buku. Heheheh. Iols sebok dengan keroje dan dengan sesi menonton drama episod korea. Aku pun dah tersampuk K-POP. Hahahaha. Tapi tadelah sampai nak pelok retis KPOP tu kan. Sebab aku dah orang yang boleh dipelok dicium dan dihenyak-henyak. Gagagagaga.

Ok. berbalik kepada tajuk diatas.

Tajuk buku seperti yang aku upload kat mukabuku. Kerana Dia, Ratu Sehari.


Buku ni mempunyai 845 muka surat dan ada 37 jenis antologi cerpen.

Berharga RM 38.00

Aku tak baca lagi buku ni sebab tebal sangat dan memerlukan daya usaha yang amat tinggi untuk membaca.

Ok, itu sahaja nak update untuk arini.

Jumpe nextime.

Ok. Bai-

Assalamualaikum.