OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, February 7, 2014

Douglas Lim... LOL

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dah tengok iklan KIA? Yang diarahkan Douglas Lim? Terus terang aku cakap...cam #@$%!^&*()~!*/<>?+-#$@#

Hahahahaha

Jom tengok!

Ini iklan first... seriously what a crazy man is Douglas Lim. Yang mamat ni pun jujur tahap cipan...ikut je apa yang Douglas Lim suruh...Douglas suruh ROAR..dia pun ROAR! Bahahahaha


Yang kedua ni pun jujur muka arab...bahahahaha..seyes tak leh blah!


Yang third ni lagi kesian. Hadoila....


Menangis aku tengok citer ni sebab lawak giler...

Apa yang penting iklan ni memang promote servis kat KIA. Giler kau saper tak nak... free full car check up. free car wash. Pastu kalau datang ke KIA kita jumpe Ah Hong so Ah Hong je la yang akan layan ko pastu update kat ko pasal 'kesihatan' kereta ko.

Nice kan?

Brand lain? Tak tau plak aku...hehehehe.

Ok. Assalamualaikum.