OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, February 4, 2013

Baru ka Lama ka?

Assalamualaikum, semua :)

Hai, korang!.

Entri pertama untuk bulan Februari. Bulan yang akan tukarkan diri ini dari 2series ke 3series. Haip!

Takpe...Encik Usben yang akan jengah dulu 3 dekad tu. Hak hak hak



Aku dua minggu kemudian (nampak tak aku dah bagi hint?)
Walaupun Encik Usben mengatakan tahun ni tahun lompat...apakah?
Sebab 21hb takde dalam kalendar.
Huh!

mencik! (nampak aku bagi hint dan date bezday tak?) sila buat tak nampak.hahahahaha

lari topik!

larik!

*takdemotiptapisajeletakBMW3Series* 

kat opis aku la ni ada budak praktikal. nama dia Mimi.

Orang utagha habaq mai!

Tapi part yang tak best...colleague aku benti gitu je...tak bagitau aku pun nak benti!

Ko memang! ko tak tau work ethic ke? Mana bley bagi 24hours resignation! Call je plak tu! Agak biadap tau tak!

Memang tak arr nak amek ko semula (cheh! cam aku boss) :p

Ko bukan keje kontrak okay. Ko permanent staff kat sini. Sila beradab sket. Huh!

Unless ko dah buat perjanjian yang ko bley benti bila-bila masa saje. Huh!

Nampak kemarahan ibu mengandung di situ? Ok. Ibu mengandung....tenang.Istighfar banyak-banyak.

Ok, Mimi....awak buatlah keje melambak yang atas meja tu. Aku tak tau nak buat. Tunggu je la arahan dari pihak atasan untuk job sheet awak seterusnya. Lalalalalala.

Ok. Bai-

p/s: motip?tak suka dengan orang tak tau work ethic. Ingatan untuk diri sendiri jugak :p

2 comments:

  1. Sabar kak chepah. Ibu mgndung tak baik marah2. Dah berapa bulan mgndung? Bila due ?

    ReplyDelete
  2. tak marah...nasihat...
    hehehehe
    dah 7bulan...
    due 30/4 insyaAllah.

    ReplyDelete