OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, February 14, 2013

Valentine's Day!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hari ini hari Khamis yea bersamaan dengan 3 Rabiulakhir 1434 Hijrah!.

Alhamdulillah, selama aku hidup aku belom lagi gila nak sambut Valentine's Day dan tak pernah sambut Valentine's Day.

Bulan November tak pun bulan Disember nanti banyaklah bayi yang ada dok dalam tong sampah, dalam sungai, depan surau tak pun depan umah orang...

Hoii! insaflah weyh. Dunia ni dah hujung waktu. Kalau betol nak buat aktiviti bersenggama tu, pegi kawen. Buat cara halal.

Ni tak...dah la tak kawen lagi. Pastu bila dah mengandung, nak digugurkan pulak. Kalau tak gugur, dikandung budak tu. Dikandung kalau dijaga takpe. Ni letak sana sini. Tak pun campak. Tak pun bakar buat BBQ.

Korang ingat ahli syurga tu apa? Anak patung?

Sudah-sudah la tu buat dosa...yang pompuan tu, korang tak kesian ke ayah korang ngan adik beradik lelaki korang pun ikut tanggung dosa sekali. Dosa diorang pun tak tertanggung, korang tambah pulak lagi dengan aktiviti senggama korang...

Dah la...tak mampu mak jemah nak bebel lagi. Kang ada yang sentap. Terus aku nye blog melambak haterz. Hik hik hik. Tapi aku tak kisah pun...janji sampai apa yang aku nak sampai kan. Faham?

Ok. Bai-