OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, December 4, 2013

RM 11,200 = 5 sen

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku macam suka je bila RM 11,200 dibayar dengan RM 0.05 sen. Hadoila...jenuh nak kira satu-satu. Tapi zaman dah maju. Pergi bank mintak diorang kirakan guna mesin. Apa susah?

Itu pun nak kompelin.

Aku tak kuasa nak follow kes Erma Fatima dengan Rebecca Nur Islam. Apa punca pun aku tak tau. Tau tau je Erma Fatima kene saman dengan Rebecca Nur Islam.

Hamek RM 11,200. Tapi guna RM 0.05sen. Erma Fatima siap bagi Al-Quran. Bersyukurlah ada sahabat yang masih ingatkan kita tentang Allah.



Tapi...aku pelik jugak ni. Kenapa Erma Fatima bayar guna RM 0.05 sen? Hmmmm....perli kah?

Hik hik hik...

Apa-apalah. Masalah korang. Bukan masalah aku. Kalau aku terima je tak kata apa dah. Bank in duit dapat RM 11,200.00.

Lalalalala....

Ok. Wassalam.

No comments:

Post a Comment