OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, November 7, 2013

Love You Mr. Arrogant

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sebelum aku membebel dengan cerita karut yang bakal korang-korang baca. Aku nak mintak maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak update belog macam biasa untuk beberapa hari ni... sebab kerja melambak gara-gara aku cuti ari Isnin. Lepas tu Cik Puan Boss aku dah menyerah diri kat Ampang Puteri untuk di czer kan..maka kerja aku jadi double triple loaded.

Semoga Allah mempermudahkan segalanya Cik Puan Boss. Amin.

Maaf dari si blogger picisan ini kerana tak dapat nak update belog seperti selalu. Nak buat draft untuk auto published pun tak sempat. Nak lompat-lompat dan singgah kat belog-belog hebat lagi aseler pun tak sempat.

Maaf.

***************

Okay. Next!

Saje nak jugak letak Love You Mr. Arrogant. Tapi takdela nak update sangat pun pasal Love You Mr. Arrogant.

Aku follow je citer ni. Hari-hari tengok ok! tapi tengok kat Tonton. Aku rasa aku dah bagitau kot pasal ni.

Tapi hari ni nak update untuk bagitau arini episod akhir Love You Mr. Arrogant.

Ok. Sedey...

Tak dapat dah nak tengok muka Azlee Khairi yang Arrogant tu. Eh?

Pasni citer apa pulak erk?

Ok. Bai-

No comments:

Post a Comment