OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, November 1, 2013

Ibu Yang Kejam

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Orang pasti marah bila ada seorang ibu cuba menjadi seorang yang kejam. Tapi aku tak kejam. aku cuba bertindak secara rasional...

Maafkan aku...

Safiyyah: Ibu, ulat!

Ibu dengan senang hati terus penyetkan ulat tersebut dengan jari telunjuk.

Safiyyah: Ibu jahat! Ibu matikan ulat. Ulat tu nak balik umah jumpa mak dia.

Ibu tak tau nak cakap apa...ibu bersalah.

Safiyyah: Ibu tak maafkan dia...(actually dia nak cakap/suruh aku mintak maaf kat ibu ulat tu)

Aku tak sengaja...sebab selalu kalau diorang nampak semut diorang suruh aku bunuh. Ni bila aku buat camtu aku kene marah dan dituduh jahat.

Kalau la anak-anak aku tau menggunakan perkataan KEJAM harus aku dituduh KEJAM.

Hadoi!

Tapi nasib baik bila part bunuh lipas diorang tak kata aku jahat. Hmmmm...

Aku jahat la...tak baik gitu. Tuhan marah.

Ok. Bai-