OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 19, 2013

Saya, Heels dan Stand By Me

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan...

Aku dah tak larat nak menaip sebenarnya. Sebab mata pun dah sparrow sebab asyik tengok listing..pastu cari harga.

Mata daku dah hampir berpinar... (@@)

Hohohoho....

Aku cuma berharap tumit tu bertahan lah yea...kalau patah, Encik Usben saya nak kasut baru lagi. Hahahaha!











Nampak tak penyodok kat tangan dia? Nampakkan? Itu adalah 'stand mic' dia dan payung juga. 'Stand Mic' tu pun selalunya digunakan untuk buat 'persembahan' nyanyian, berpidato atau bercerita.

Hahahaha...penoh dengan imaginasi.

Itu belom lagi masuk part imagination naik elevator. Hadoila anak...

Adik: tett. (siap aksi macam masuk lif)

Pak Ngah: adik watpe dik?

Adik: naik lif...

Pak Ngah dah ketawa terbahak-bahak...

Si Ibu mampu geleng kepala.

=__=